.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حرفهای عجیب بازپرس جنایی تهران درباره زنان قاتل
امروز در دومین روز نمایشگاه مطبوعات، قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران و محمدجواد شفیعی، موسی رضازاده و محمدمهدی براء بازپرس ویژه قتل میهمان غرفه همشهری شدند.
حرفهای عجیب بازپرس جنایی تهران درباره زنان قاتل

بازپرس شعبه ۵ در گفت‌وگو با همشهری در خصوص افزایش و کاهش پرونده‌های قتل گفت: تعداد پرونده‌های قتل با وجود فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی در این باره، روند افزایشی نداشته است.

 

محمدجواد شفیعی اما درباره قتل‌هایی که از سوی اتباع افغان صورت گرفته افزود: اما با توجه به حضور اتباع افغان در کشور ما، به ویژه آنانی که مشخصات و هویت سجلدی و خانوادگی ندارند، بیشتر مرتکب قتل شده است و در این بخش افزایش داشته‌ایم و این افزایش هم به دلیل افزایش درگیری‌هایی است که بین خودشان صورت می‌گیرد و منتهی به قتل می‌شود.

 

او ادامه داد: با توجه به فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی که رسانه‌ها داشته‌اند و همچنین پیشگیری قوه قضائیه و اجرای مجازات‌هایی در این خصوص، در سال جاری نسبت به سال گذشته تعداد پرونده‌های قتل کاهش داشته‌ است.

 

شفیعی در خصوص پرونده‌هایی که زنان مرتکب قتل شده‌اند، گفت: در پرونده‌های مختلف مانند فرزندکشی و همسرکشی کماکان با همان سناریوهای قدیمی مواجه هستیم که در ماه‌های اخیر از این دست پرونده‌ها به دلیل رفتارهای ناصحیح اجتماعی و اخلاقی وجود داشته است.

این بازپرس ویژه قتل، درباره قتل‌های ناموسی گفت: این نوع قتل‌ها همچنان ادامه دارد، اما افزایش نداشته است.

 

شفیعی اضافه کرد: این نوع قتل‌ها در مناطقی که فرهنگسازی اجتماعی ضعیف‌تری دارند، است، بیشتر به وقوع می‌پیوندد.

 

او در مورد پرونده‌هایی که زنان قاتل بوده‌اند،گفت: همان ۵،۶ موردی که در سال‌های قبل داشته‌ایم، امسال با همین تعداد مواجه بوده‌ایم که در بیشتر آنها هم زن با فرد دیگری ارتباط گرفته‌است و خواسته طلاق بگیرد، اما موفق نشده است. بنابراین نقشه‌ای برای حذف شوهرش کشیده است. با قرص و موارد دیگر اقدام به قتل کرده و صحنه‌سازی کرده‌ که خوشبختانه با تحقیقات جنایی این پرونده‌ها کشف و قاتل دستگیر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.